Букет з п'яти квітів і центральної кульки з написом "З днем народження". А ще на букеті сидить метелик!
|
Мета:повторити і закріпити знання студентів із лексикології, фразеології, морфології, усної народної творчості, збагачувати словниковий запас студентів; розвивати логічне та образне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати культуру мовлення студентів, любов до української мови, повагу до народної мудрості, почуття колективізму, згуртованості, відповідальності за спільну справу, пробудити у студентів почуття національної свідомості.
Форма проведення виховного заходу: вікторина.
Обладнання: комп’ютер, скринька з прислів’ями, конверти із завданнями, вислови про мову; музичний супровід.
Хід заняття:
Багата і барвиста мова українського народу. Мова - то краса нашого життя, - наше майбутнє. Рідне слово – це невмируще джерело, з якого ми пізнаємо навколиш
...
Читати далі »
|
Свято 8 березня
(Звучить мелодія Т. Альбіноні "Адажио". За лаштунками лунає голос)
8 березня. Саме в цей день людство вшановує жінку, жінку-матір, жінку-світоч, жінку-трудівницю, жінку-берегиню життя на землі. Мати... Це перше слово, яке з радістю та усмішкою вимовляє дитина. Мама – які надлюдські глшибини скарбів містять вони в собі. А мамина колискова звучить найніжнішою музикою, і тоді, коли посрібляться наші скроні, не мав би світ стільки геніїв, стільки великих мужів, якби над їхнім дитинством не тремтіло б серце матері. Мати – корінь життя, та квітка, промінь якої ніколи не в’яне, а розцвітає з плином літ все ясніше. Міцно тримає жінка свічку життя, затуляючи її тендітний вогник от подихів вітру, подиху зла.
(Мелодія продовжує звучати. До зали заходять чоловік і жінка. В цей час повільно відкривається завіса сцени, на сцені трон. Чоловік підводить жінку до трону, і вона говорить слов
...
Читати далі »
|
Мета:навчальна узагальнити, систематизувати та поглибити знання учнів про аудіювання та його різновиди; удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння дітей усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу;
розвивальна розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз текстів наукового стилю, сприймати кілька текстів, розуміти їх, вибирати інформацію відповідно до комунікативного завдання й відтворювати зміст прочитаного або почутого;
виховна
...
Читати далі »
| |