20:53 Контрольна робота № 4. Творчість М. Гоголя, Т. Шевченка. |
Контрольна робота № 4. Творчість М. Гоголя, Т. Шевченка. І варіант Початковий рівень ( 3 б. ) Виберіть одну правильну відповідь.
А П. Куліш Б Г. Квітка-Основ’яненко В Т. Шевченко Г І. Котляревський 2. Який твір Т. Шевченка відкрив перше видання «Кобзаря»? А «Тополя» Б «Причинна» В «Думи мої, думи мої» Г «Катерина» 3. Укажіть часові межі, що охоплюють період «трьох літ» :
В 1847-1850 рр. Г 1843-1849 рр. 4. До якого твору входять ці частини: «Галайда», «Конфедерати», «Титар», «Свято в Чигирині», «Три півні»? А «Гайдамаки» Б «Гамалія» В «Кавказ» Г «Сон» 5. З’ясуйте, якого гетьмана згадує Т. Шевченко словами? Стоїть в селі Суботові На горі високій Домовина України Широка, глибока А І. Мазепу Б Б. Хмельницького В П. Дорошенка Г П. Конашевича-Сагайдачного 6. Що таке ліро-епіка? А це такий жанр, у якому поєднуються ознаки і лірики, і епосу Б один із літературних родів, у якому життя відображається через передачу почуттів, думок людини В це перший ступінь класифікації літературних творів, визначення, до якого літературного роду належить твір Г це об’єктивно змальований образ у розповідному художньому творі Середній та достатній рівні ( 7 б. ) Завдання 7 має шість варіантів відповідей, з яких три правильні. Виберіть усі правильні і позначте їх. 7. Установіть особливості романтизму як літературного напряму: А Зображення неординарних людей у виняткових обставинах: змалювання незвичайних подій, іноді фантастичних або трагічних Б Герої творів – сильні особистості, відважні, дуже вродливі, які прагнуть змінити світ, або ж навпаки, ниці, потворні В Декоративна пишність, вигадливість і мальовничість форм Г Велика увага до зображення героїчної національної історії Д Звернення до живої деталі, чуттєвої конкретності та до індивідуалізації Е Релігійність 8. Установіть відповідність між терміном та його значенням: 1 алегорія А масова драматична вистава на сюжети релігійних легенд 2 гротеск Б один із тропів поетичної мови, у якому абстрактне поняття втілюється вконкретному образі, де в образі рослин, тварин, явищ природизмальовуються людські риси і характери 3 елегія В художній прийом у літературі й мистецтві, що ґрунтується на свідомомуперебільшенні, несподіваних сполученнях, контрастах нереального,трагічного й комічного 4 містерія Г один із жанрів лірики; вірш, у якому виражені настрої смутку, журби,розуму, туги Д пряме, найгостріше засудження якоїсь вади 9. Установіть відповідність між жанрами та назвами творів. 1. Поема-містерія А Т. Шевченко «Чигирине, Чигирине…» 2. Бувальщина Б Т. Шевченко «Причинна» 3. Поема-інвектива В Т. Шевченко «Сон» 4. Балада Г М. Гоголь «Вечір проти Івана купала» Д Т. Шевченко «Великий льох» 10. Допишіть речення. Баладою називають … . Наприклад, твори Т. Шевченка … . 11. У якій поемі Т. Шевченко засудив загарбницьку імперську політику російського царського уряду?
художні засоби. Реве та стогне Дніпр широкий, Сердитий вітер завива, Додолу верби гне високі, Горами хвилю підійма. І блідий місяць на ту пору Із хмари де-де виглядав, Неначе човен в синім морі, То виринав, то потопав.
Високий рівень ( 2 б. )
«Корені добра і зла у творі М. Гоголя «Вечір проти Івана Купала» «Зображення історичного минулого України в творчості Т. Шевченка» «Мої роздуми, викликані прочитанням творів Т. Шевченка»
Контрольна робота № 4. Творчість М. Гоголя, Т. Шевченка. ІІ варіант Початковий рівень ( 3 б. ) Виберіть одну правильну відповідь.
А І. Франко Б П. Куліш В М. Вовчок Г Леся Українка
А до балади «Причинна» Б до балади «Тополя» В до балади «Лілея» Г до поеми «Гайдамаки» 3. До якого періоду належать такі твори: «Розрита могила», «Сон», «Кавказ», «Заповіт» А періоду «Трьох літ» Б «В казематі» В рання поезія Г поезія останніх років життя 4. Яке місто згадується у рядках поеми «Сон» Т.Шевченка? А Москва Б Київ В Санкт-Петербург Г Переяслав-Хмельницький 5. З’ясуйте, що стало основою для написання Т. Шевченком поеми «Гайдамаки»: А особисті враження про гайдамаків, почуті від діда Б історичні пісні та перекази В матеріали Санкт-Петербурзьких архівів Г бажання правдиво відтворити дії та вчинки гайдамак 6. З’ясуйте, коли Т. Шевченко написав «Заповіт»: А у Переяславі-Хмельницькому, коли захворів 1845 р., перебуваючи у Козачковського Б напередодні смерті, у 1861р., у Петербурзі В в період арешту та ув’язнення за активну участь у Кирило-Мефодіївському братстві Г після подорожі Україною, у 1844 р.? Середній та достатній рівні ( 7 б. ) Завдання 7 має шість варіантів відповідей, з яких три правильні. Виберіть усі правильні і позначте їх. 7. Установіть за характеристикою героїв їх належність до твору Т. Шевченка «Гайдамаки». А « Не витерпів святої кари, Упав, сердега. Пропадай, душа, без сповіді святої!» Б «…гнувся, бо не знав, Не знав, сіромаха, що виросли крила, Що неба достане, коли полетить». В « А на ліжку…ох, аж душно! Білі рученята розкидала, розкрилася… Як квіточка в гаю, Червоніє». Г «Довго, довго, сердешная, Все йшла та питала; Було й таке, що під тином З сином ночувала». Д «Прости мене. Я каралась Весь вік в чужій хаті… Прости мене, мій синочку! Я…я – твоя мати». Е «Лютий ворог України, Голодна вовчиця». 8. Установіть відповідність між терміном та його значенням: 1 романс А пісні релігійного змісту, що були зібрані у Псалтирі і приписувались царю Давиду 2 містерія Б переважно сатиричний художній прийом у мистецтві, заснований на нарочитому перетворенні дійсності за допомогою фантазії 3 Псалом В пісня інтимного характеру, у якій головний конфлікт розкривається через переживання ліричного героя, його настрій, сприйняття навколишнього світу 4 гротеск Г масова драматична вистава за релігійними сюжетами, яка відбувалася у святкові дні на майданах міст Д пряме, найгостріше засудження якоїсь вади 9. Установіть відповідність між жанрами та назвами творів. 1. Поема-містерія А Т. Шевченко «Чигирине, Чигирине…» 2. Бувальщина Б Т. Шевченко «Причинна» 3. Поема-інвектива В Т. Шевченко «Сон» 4. Балада Г М. Гоголь «Вечір проти Івана купала» Д Т. Шевченко «Великий льох» 10. Допишіть речення. Баладою називають … . Нею є твір Т. Шевченка … . 11. У якій поемі Т. Шевченка головним героєм є повсталий народ? 12. Який вид опису використав Т. Шевченко в наведеному уривку, які художні засоби в ньому найвиразніші? А Дніпр мов підслухав: широкий та синій, Підняв гори-хвилі; а в очеретах Реве, стогне. Завиває. 13. Дайте загальну характеристику творчості Т. Шевченка періоду «трьох літ». Високий рівень ( 2 б. )
«Корені добра і зла у творі М. Гоголя «Вечір проти Івана Купала» «Зображення історичного минулого України в творчості Т. Шевченка» «Мої роздуми, викликані прочитанням творів Т. Шевченка»
|
|
Всього коментарів: 0 | |